BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Siapakah AKU ???

Ziela Nordin
Sandakan, Sabah, Malaysia
ak d kasi nama Nurazielawatie oleh parents ku. Ntah la apa maksud nama ak ni. ak just dipanggil ZIELA. Mak ak lahirkan ak pada tahun 1991 bersamaan 3 Januari. Ak merupakan anak nombor satu dari 3 adik-bradik jak. mak ak cuma lahirkan kmi bertiga. 2 pompuan,1 lelaki (ndak balance kan). Apa pun,ak syg sgttt kat mak n bapa ak. Tanpa diorang ndak da la ak dalam dunia ni. Ak sbnarnya urang SABAH. di SANDAKAN la ak di besarkan . Kalo mau crita dari A ke Z mmg panjang sgt. Kalo urang baca pun nanti jadi busan pla. Buat masa ni,ini sajalah yg ak mau bgtau pasal 'SIAPAKAH AKU'.
View my complete profile

Friday 6 May 2011

* Semasa Kecilku *

Cumil kan......


Aku lahir kat dunia yang sementara ni pada     
  3 Januari 1991.
 Pada pukul 8.05 pagi bersamaan hari Khamis.
 Hospital Duchess of Kent, Sandakan, Sabah merupakan tempat aku dilahirkan. 

Bagi aku, zaman semasa kecil adalah zaman yang paling bahagia dan menggembirakan.

Masa kita kecil,nampak comel sangat kan. Dah besar,sendiri fikir jak la.

Masa kecil juga ramai orang sayang kita. Orang layan kita dengan baik.

Sebab masa tu kita tak tahu apa-apa lagi pasal dunia ni.

Masa kecil kita tak pernah melakukan kesalahan. Masa tu kita dianggap kosong lagi.

Ini kerana,kita baru nak mengenal dunia yang sebenar.


Post Options

0 comments: